Klachten en geschillen

Hervitas spant zich maximaal in een behandeling te bieden die optimaal aansluit bij de situatie van onze cliënten. Kwaliteit en veiligheid zijn belangrijke aspecten in onze behandeling. Mocht je ondanks onze kennis, kunde en ervaring toch niet tevreden zijn over onze behandeling dan vernemen wij dat graag van je. Jouw ervaring is belangrijk voor ons, niet in de laatste plaats omdat wij hiermee onze behandeling nog meer kunnen verbeteren.

 

Heeft u een klacht of bent u ergens niet tevreden over, bespreek het eerst met uw behandelaar!

Vaak lost dit al een hoop op. Neem daartoe contact op met uw behandelaar en maak een afspraak.

telefoon: 030-2102641

email: info@hervitas.nl

 

U kunt ook rechtstreeks contact opnemen met Klachtconsult, dat u in contact brengt met een externe onafhankelijke klachtenfunctionaris bij u in de regio.

De taak van de klachtenfunctionaris:

  • De klachtenfunctionaris neemt binnen twee dagen na ontvangst van de klacht telefonisch of per mail contact met u op;
  • De klachtenfunctionaris onderzoekt met u of de klacht telefonisch afgehandeld kan worden of dat een klachtgesprek met u en de behandelaar nodig is;
  • De behandeling van de klacht en het bemiddelen bij het vinden van een oplossing, geschiedt met inachtneming van het Klachtenreglement van Hervitas;
  • De klachtenfunctionaris zorgt voor de organisatie van de behandeling en streeft er naar de klacht binnen 6 weken af te handelen.

 

Contact gegevens van Klachtconsult:

Mauritslaan 49

6129 EL Urmond

telefoon: 043- 8802259

mobiel: 06 461 86 728

email: info@klachtconsult.nl

Of middels het klachtenformulier op de website www.klachtconsult.nl

 

Indien de klacht niet naar uw tevredenheid is behandeld of niet is opgelost, wijst de klachtenfunctionaris u op de mogelijkheid om de klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie EZA, Zusterplein 22 te 3703 CB Zeist